مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کرمان:

فارغ التحصیلان دانشگاه درکرمان به سمت تخصص گرایی می روند

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان کرمان خبرداد:

کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان کرمان درشش ماهه نخست سال جاری 

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان کرمان در سیزدهمین جلسه کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر گفت:نرخ بیکاری استان کرمان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه درصد کاهش یافته است .
کد خبر: ۱۳۸۲۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجتبی مصباح،با بیان اینکه نرخ بیکاری استان کرمان در شش ماهه نخست پارسال ۱۱.۲ درصد بوده که این نرخ در تابستان امسال به ۸.۲ درصد کاهش پیدا کرده است گفت:افزایش میزان اشتغال در استان کرمان به دنبال افزایش مشارکت افتصادی مردم،راه اندازی واحدهای صنعتی جدید و نیمه تعطیل و اشتغالزا و کاهش بیماری کرونا رخ داده است . 

 وی اظهارداشت:صداقت بامردم،عدالت و‌کارآمدی دستگاههای دولتی ،رضایت مردم را افزایش می دهد و مردم از مدیران و مسؤلان اتظار کار جهادی دارند . 

در این جلسه با پیشنهاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به اعتبار مشاغل خانگی این شهرستان اضافه شد و این اعتبار از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت .
 
 حمزه وفایی،فرماندار بردسیر نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بسیار بالای اقتصادی و فرهنگی این شهرستان گفت:رشد اقتصادی بردسیر با ورود بخش صنایع بزرگ فولادی رخ داده است و امید می رود در آینده شاهد پیشرفت همه جانبه شهرستان بردسیر باشیم .
 
در این جلسه طرح های اشتغالزای شهرستان بردسیر مورد بررسی قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها